FILMAVIMAS IŠ ORO. DRONO PASLAUGOS
Filmavimas Iš Oro: „Gebėjimas kurti – tai didžiausia dovana, kuria gamta apdovanojo žmogų be galo ilgoje evoliucijoje. – V. Engelgartas. „
FOTOGRAFAVIMAS IŠ ORO. TROPINĖ LIETUVA

Gamta – nuotabiausias žmogaus turtas, kuri yra šeimos dalis, giminės ir visos tėvynės. Filmavimas iš oro pasireiškia išskirtiniu Lietuvos kampelių pažinimu. Daugelis ieškome kažko gražaus bėgdami, keliaudami kitur, tačiau mūsų tikrasis, unikalusis grožis yra visiškai čia pat.
„Tropical Lithuania” – tai mano projektas susilaukęs didelio susidomėjimo socialiniuose tinkluose, „Youtube” kanale. Pavadinimo idėja kilo iš pirmų pagautų ore kadrų, nes fotografavimas iš oro privertė suprasti, jog Lietuva iš paukščio skrydžio yra tropinė šalis.
Daugelis manęs klausia, kodėl pradedu fotografuoti ir filmuoti miesteliuose nuo bažnyčių. Visiems vieningai atsakau, jog tai miestelio širdis, vieta kur žmonės susirenka pabūti su savimi, pakelti vibracijas malda, tarsi, krikščioniška meditacija. Plius kiekviena bažnyčia unikali savo architektūra, istorija, miestelio simbolis.
DRONŲ MOKYKLA. FILMAVIMAS IŠ ORO
Kiekvienas fotografas turi ne tik savo techninius fotografavimo triukus, meną dirbti su šviesa, bet ir redagavimo subtylybes. Tuo Ir Pasireiškia Filmavimas Iš Oro, kad pasaulis yra sintetinių spalvų madoje (programinio „colorgrade” (log)), bet tai nėra blogai – kamerose „cinelike”, ar „v-log” filmavimo profiliuose padeda laimėti didesnį dinaminį spalvų diapazoną. Tačiau aš, kaip klasikinių portretų meistras vertinu kolorito išnaudojimą ir spalvų žaismą tiesiai iš kameros. Daugelis seniausių kinematografų kino industrijoje vis dar tai taiko šiuos metodus. Kiek teko bandyti su spalvomis – tai geriausias spalvingumo efektyvumas būtent šiuo metodu.
DRONŲ MOKYKLA. KAMEROS NUSTATYMAI?

- Visada stenkites filmuoti,ar fotografuoti su mažiausiu jautrumu (ISO 100), nebent kūrybinį darbą atliekate labiau į vakarą. Kiek kartų pakelsite iso, tiek kartu neteksite detalumo. Žinoma, kuo didesnis drono kameros sensorius – tuo geriau susidorija su aukštais jautrumo nustatymais.
- Užrakto laikas. Neviršykite išlaikymo trukmės trumpiau, nei dvigubo kadrų per sekundę skaičiaus. Pvz, jei filmuojate 25fps rėžimu – nustatot 1/50. Kuo trumpesnis išlaikymas tuo labiau kontarstingose vietovėse matosi „flare” iškraipymai. Taip pat jei nustatysite ilgesnį – tuomet išgausite striginėjantį vaizdą.
- Naudokite ND filtrus, kad komensuoti ilgo išlaikymo darbą šviesios, saulėtos dienos situacijose. Su savuoju dronu naudoju „Polar Pro Cinema Vivid” filtrus. Dažniausiai naudoju ND8 ir ND16.
- Nustatykite rankinį baltos spalvos balansą (White Balance). Statau 5600K. Puikus kinematografinis vaizdas.
Susidomėjote? Susisiekite su manimi! Daugiau Apie Dronus Čia: